Настава

На крају трећег разреда

Вршњачко учење

Када се учи уз помоћ  вршњака, учење постаје лакше, ефикасније и занимљивије. Индивидуалне разлике међу ученицима постају ресурс и богатство за подршку у учењу. Наставници имају улогу да координирају, мотивишу и иницирају  наставни процес.

 

Моцарт – чудо од детета

Час музичке културе у одељењу III-3 обогатили су звуци Моцартове музике. Ученица овог одељења, Јована Грбушић, припремила је за своје вршњаке занимљиво представљање  живота и дела славног Моцарта.  Поред свирања Моцартових дела на синтисајзеру, Јована је припремила и информације о животу великог композитора у слици и речи. Приказала је и интересантне инсерте из филма „Амадеус“. Цео хармонични догађај складног уживања у звуку и слици обогаћен је и уживањем у чулу укуса, јер је ученица послужила  своје вршњаке „Моцарт куглама“.

Иначе, ученица Јована успешно  похађа музичку школу и несебично дели своја умећа  са другарима. Одељење III/3 је заволело Моцартову музику и препоручује својим вршњацима књигу  Хосе Морана: „Моцарт-музички геније“.

 

Крај моје баке

Један од часова природе и друштва у одељењу III/3 протекао је уз представљање краја својих предака. Ученица Ања Костић је у оквиру наставне јединице „Рељеф нашег краја“ припремила и представила крај своје баке–Текериш. Кроз причање о рељефу овог места код Лознице, представила је и славну прошлост овог краја (Спомен – костурницу на Церу).

 

Оријентација у простору помоћу компаса и оријентира из природе

Ученице одељења III/3 су у школском дворишту вежбале да се оријентишу у простору помоћу компаса и оријентира из природе. Кроз самосталан и практичан рад училе су једна од друге.

 

Драмске игре

Кроз различите драмске игре ученици одељења III/3 су вежбали усмену и ненасилну комуникацију, као и креативно изражавање.

 

Огледи и истраживање

Ученици су били и у улози истраживача. Изводили су различите огледе о течностима и материјалима. На занимљив начин су усвајали знања у области математике (запремина течности). Неки од ђака су након тога одлучили да се у будућности баве природним наукама. Захваљујемо молекуларној биолошкињи Јелени Пауновић,  мајци наше ученице, што нам је припремила прибор из лабораторије и омогућила извођење огледа за време часова.

 

                                                Јелена Југовић Јовановић